Treningsmål i desember!

God morgen!

Ny uke, og nye muligheter! Og i tillegg så er vi kommet i gang med en ny måned, og det betyr nytt treningsmål for denne damen her. Jeg skal nemlig holde meg i fysisk aktivitet, og klarte målet om 20 treningsøkter i november. Nå er det desember, og jeg har fått beskjed fra min fastlege at jeg må bevege meg egentlig hver dag på grunn av hoften min. Så målet får bli 25 moderate treningsturer/økter. Det er mye, men jeg klarer det fint! For jeg kjenner kroppen min så mye bedre nå, og jeg lytter til den.

For meg så er treningen virkelig en viktig faktor for å ha det så godt som mulig. Både mentalt og fysisk. Så derfor får den så stor plass i min hverdag, og sånn må jeg bare fortsette å tenke. Den siste måneden så har jeg mistet noen kg, og det tar jeg som en fin bonus. Det er jo deilig å kjenne seg lettere, og faktisk se at kroppen endrer seg. Men desember er uten tvil en måned med mange matutskeielser, så jeg har ikke satt noen mål når det kommer til vekten denne gangen.

Jeg begynner med en treningstur i formiddag, og gleder meg til å komme i gang med dagen. Deilig å kjenne at motivasjonen er på topp, og at jeg faktisk gleder meg til å bevege meg ute! Da har jeg kommet over noen hindringer, og klarer å fokusere på det som er positivt med trening i hverdagen. Hva skal du gjøre i dag? Skal du starte uken med litt fysisk aktivitet? Pass på at du får en god start. Det har så mye å si for resten av uken. Ha en fin mandag!

Klem fra Wenche

Hyggelig om du ønsker å nominere meg til Vixen Influencer Awards!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg