TRENINGSPLAN UKE 36!

God morgen!

Vi er kommet godt i gang med uken, og jeg har klart å følge min treningsplan så langt denne uken. Jeg tenkte å dele litt mer detaljer om hvordan jeg trener, og hvilke program som jeg gjennomfører her hjemme. Trives best med å trene i her i stuen min, og kler meg i treningstøy når jeg står opp om morgenen.

Treningsmattene og klærne legges frem kvelden før. Da er planen liksom lagt allerede, og den mentale forberedelsen er i gang. Jeg følger Fabolous 50’s på YouTube , og velger økter blant hennes videoer. Der kan jeg velge mellom korte eller litt lengre treningsprogram. Så denne uken har jeg denne planen:

Mandag:

Full body walking workout 30 min + 10 ABS workout 

Tirsdag:

Full body workout 15 min + 10 arms program

Onsdag:

Full body walking workout 30 min + 10 min legs workout

Torsdag:

Beginners workout 10 min + 20 min Low impact balance workout

Fredag:

Fat burn walking workout 30 min + 10 min abs workout 

Jeg regner med å en treningsfri dag i helgen, og gå tur en dag. Så da blir det 6 økter denne uken også, og det trenger denne kroppen. Blodsirkulasjonen min blir veldig dårlig uten trening, så jeg holder meg i aktivitet. Dette fungerer for meg, selv om treningene egentlig er for damer over 50. Endelig har jeg funnet programmer som kroppen min responderer bra på. Håper du også kommer i gang! Ha en nydelig dag!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg