TRENINGSPLAN UKE 37!

 

God kveld!

Vi er snart i gang med en ny uke, og det betyr en ny treningsplan for meg. Og jeg tenkte at siden dere likte det forrige uke, så velger jeg å dele det med dere i tiden fremover. Er jo litt kjekt å kunne se hva andre faktisk gjør, og så muligens få litt lyst til å bevege seg. Vi trenger alle sammen minst 30 minutter med fysisk aktivitet hver eneste dag, så her må vi bare komme i gang. Min plan er som følger:

Mandag:

30 min Cardio fat burning workout!

Tirsdag:

10 min abs workout,  15 min Indoor walking workout   

Onsdag:

30 min Loose weight indoor walking workout

Torsdag:

10 min Standing AB workout15 min Get fit cardio walking workout

Fredag:

20 min Low impact walking workout

 

Jeg kan faktisk si at jeg gleder meg til å komme i gang med ny treningsuke! Dette gir meg så mye, og hverdagen føles så mye lettere. Jeg blir ekstra glad, og får masse endorfiner hver eneste morgen. Hvem kan vel ønske seg noe mer enn det? Håper at du også kommer deg i gang i morgen. Husk at det er viktig med en god start, så ikke sluntre unna mandagens økt.

Kroppen min er blitt glad i denne måten å trene på, så jeg skal fortsette med dette. Når man endelig finner noe som fungerer, så er det ekstra viktig å holde seg i gang. Nå er dette blitt en del av min morgenrutine, så jeg føler meg i en god flyt. Vær klar til å starte mandagen, og heng deg på!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg