TRENINGSPLAN UKE 38!

God kveld!

Nå kjenner jeg at det skal bli deilig med trening igjen i morgen tidlig. Jeg trener moderate økter fem dager i uken, og har treningsfri i helgene. Fikk beskjed av min fastlege om å gjøre det i en periode. Revmatismen reagerer bra på treningen nå, og jeg føler meg både sterkere og lettere. Kroppen strammes opp, og jeg har blitt litt mindre. Det motiverer meg til ny innsats, og denne uken skal jeg gjennomføre disse øktene her:

Mandag:

30 GET FIT INDOOR WALKING WORKOUT

Tirsdag:

15 FAT BURNING INDOOR WORKOUT 

10 BEGINNER HIIT WORKOUT

Onsdag:

30 LOOSE WEIGHT INDOOR WORKOUT

Torsdag:

10 LEG INDOOR WORKOUT BEGINNER

10 STANDING AB WORKOUT

Fredag:

20 LOW INPACT BALANCE WORKOUT

Sånn er opplegget mitt den kommende uken, og jeg trener hjemme i stuen. Bruker Apple TV, og YouTube. Gymsko og treningsmatte er alt man trenger. Dette er en så viktig del av min morgenrutine, og jeg savner det faktisk etter helgens utskeielser!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg