TRENINGSPLAN UKE 39!

God kveld!

Jeg har hatt noen rolige dager i helgen, og latt kroppen få ta seg inn igjen. Sov faktisk en del i formiddag, og var helt tom for krefter. Men nå har jeg spist godt, og føler meg klar for å starte en ny treningsuke. Men denne gangen så må jeg tenke litt annerledes. Både mandag og tirsdag må jeg trene på ettermiddagen. Det kommer til å bli en utfordring, da jeg er så vant med morgentrening. Jeg skal på undersøkelse av lever i mandag morgen, og til legen tirsdag morgen.

Så da må jeg lage meg en plan som er gjennomførbar, og som holder meg i gang. Tenker at det nok kommer til å gå bra, da jeg er svært motivert til å trene hver ukedag. Når jeg har bestemt meg, så skjer det som regel. Håper at undersøkelsene går bra, sånn at jeg føler meg  i ok form etterpå. Jeg må faste før undersøkelsen mandag morgen, så det nytter ikke å stå opp ekstra tidlig for å trene. Så jeg ser for meg at ukens treninger blir som følger:

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:

Jeg håper at dere kanskje kan bli inspirert til å gjennomføre noen av disse treningene. ikke bry dere så mye om at treningen er beregnet for damer over 50. Jeg er kun 43, og har så stort utbytte av disse treningsøktene. Får brukt hele kroppen, og unngår løp og hopp. Da kan jeg virkelig gjøre mitt beste, og revmatismen min godtar det. Ha en fin treningsuke!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg