TRENINGSPLAN UKE 40!

God kveld!

Jeg er skikkelig motivert for en ny treningsuke, og fortsetter med mine morgenøkter også i høstferien. Det er så viktig å holde seg i gang, og fortsette på min treningsreise. Resultatene merkes på kropp og hode, så det gjør meg ekstra motivert. Denne uken skal jeg gjennomføre disse øktene :

Mandag:

Tirsdag:

 

Onsdag:

Torsdag:

 

 

Fredag:

Jeg er glad for at disse treningsprogrammene passer min helse og kropp. Det gjør meg trygg, og jeg jobber effektivt i disse minuttene. Sammen med normalt spisemønster, så gir det meg en vektreduksjon, og kroppen min strammes opp. Føles herlig, og jeg merker at det hjelper på min selvfølelse. Ta deg noen minutter med trening så ofte som du klarer. Det vil gi deg en positiv effekt!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer
    1. Takk for at du deler dette, har så lyst til å prøve det selv. Fortsett å skrive blogg, du inspirerer meg til endring i eget liv🌼🌸♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg