TRENINGSPLAN UKE 43!

 

God kveld!

Jeg gleder meg til ny treningsuke, og har booket meg inn på kjekke gruppetimer på Sanden Treningssenter! Der har jeg funnet meg så godt tilrette, og har allerede funnet meg noen favoritt treningsøkter. Starter uken med fysiopilates mandag formiddag. Tirsdag ettermiddag blir det styrke m/stang. Onsdag morgen er det kjekt med Power pilates, og så blir det mediyoga på kvelden.

På torsdag ettermiddag skal jeg for første gang teste ut basistrening m/fysio. Det tror jeg blir en bra økt for meg, og ikke altfor hard. Så avslutter jeg uken med styrke/intervall fredag morgen. Dersom jeg ønsker å gå meg en tur i løpet av helgen, så gjør jeg det. Hvis ikke, så tar jeg fri med god samvittighet. Så herlig å trene sammen med herlige og muntre folk. Og jeg får god hjelp av instruktørene.

Kroppen min takler treningen bra, og jeg tar pause dersom det behøves. Deilig å kjenne at jeg har fremgang, og takler øvelsene bedre nå. Kom i gang du også!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg