TRENINGSPLAN UKE 44!

God morgen!

Søndagen er her, og vi koser oss med de aller siste forberedelsene til selskapet vårt. Men jeg tenker en del på den kommende uken. Kroppen har fortalt meg at treningsmengden må justeres litt, og at jeg ikke kan ta trening hver eneste dag enda. Så jeg forsøker å finne en god løsning, som gir bra effekt med nok restitusjon. Så min treningsplan for den kommende uken, er litt annerledes enn forrige uke.

Jeg skal starte uken med fysiopilates mandag formiddag. Men på tirsdag tar jeg treningsfri, da jeg endelig skal i platestudio store deler av dagen. På onsdag morgen skal jeg være med på power pilates om morgenen, og mediyoga om kvelden. Torsdag ettermiddag blir det basistrening sammen med en herlig gjeng. På fredager skal jeg inntil videre ha treningsfri, og fokusere på hvile og musikk.

Der vil legges inn en treningsøkt eller tur på lørdag neste helg. Søndag skal være treningsfri. På denne måten håper jeg at kroppen min responderer hakket bedre, og at jeg unngår å gå helt tom. Jeg forsøker å lage meg en plan som virkelig fungerer, og jeg må gå litt langsommere frem. Gleder meg uansett til en ny uke med trening, så det blir full gass på de timene som jeg har valgt!

Ha en fin søndag, så prates vi igjen i kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg