Treningstur i vinterland!

God kveld!

Det var skikkelig hardt å komme seg i gang i morges. Jeg merket at helgen hadde satt sine spor. Men jeg var fast bestemt på å komme i gang med treningsuken min, og hadde en turavtale med ei venninne. Det var veldig lurt å ha denne avtalen. For da kunne jeg ikke bare bli sittende i stolen min i dag. Vi fikk en del snø her i går, så jeg gledet meg til å gå tur i en vinter kledd natur i Furulunden. Som dere kan se på bildene, så var det virkelig en magisk tur. Vi hadde en veldig fin tur, og jeg er så glad for å være skikkelig i gang. Dette var den niende treningsøkten i november, så jeg holder meg til planen. Jeg har fokus på fysisk aktivitet i hverdagen min, og det gir meg masse energi.

I dag ble det en fin tur på 6,6km. Det er jeg veldig fornøyd med, og jeg gleder meg til å trene styrke her hjemme i morgen. Vi fikk god tid til å prate sammen underveis på turen vår. Hyggelig å kunne tilbringe tid i sammen ute i naturen. Jeg blir så glad av å gå tur, og da kommer der masse positiv energi i kropp og sjel. Det var utrolig godt å komme seg hjem. Det ble en rolig ettermiddag. Faktisk så klarte jeg å sovne på sofaen, og sov i over to timer. Det var ikke akkurat gunstig med tanke på nattesøvnen. Men jeg var tydeligvis sliten i kroppen min. Så da ble det en skikkelig ettermiddagslur på denne damen. Kroppen min sier altså i fra.

Jeg håper at du også klarer å putte inn litt trening i din hverdag. For meg så er det i hvert fall veldig gunstig, og jeg kjenner at det holder meg på riktig vei. Denne vinteren skal jeg ikke havne ned i en depresjon igjen. Men heller holde fokuset på det som jeg vet fungerer i eget liv. Nå skal jeg kose meg under pleddet på sofaen i kveld, og jeg gleder meg til fortsette denne uken! Vi snakkes igjen om noen få timer her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg