Trygt og godt!

Jeg trives utrolig godt her hjemme!

God kveld!

I dag har jeg for det aller meste vært her hjemme. Et hjem hvor jeg trives veldig godt, og i en atmosføre som passer meg utmerket. Det er deilig å kjenne at man har slått rot, og at det er her som føles som hjemme. Jeg har jobbet med mine prosjekter, og så har jeg fått unna litt husarbeid også. Alltid noe som må gjøres, og jeg koser meg egentlig litt med det iblant. For det er noe med det som skapes som familie, og som skjer inni et hjem. Hvor barna vokser opp, og vi er i ferd med å komme inn i en annerledes fase. En dag kommer ungene til å flytte hjemmefra. Da vil jeg vite at de har gode minner herfra. Og at de kan komme hit når som helst.

Endelig et hjem, hvor jeg virkelig slapper av!

Det er utrolig godt å kjenne på de gode følelsene. Være helt trygg på sine egne omgivelser, og sine egne rammer. Ha et eierskap til det huset som man lever livet sitt i, er så utrolig viktig. Selv om huset ikke er mitt, så føles det som mitt. Og det er det som virkelig teller i min verden. En trygg atmosfære, hvor vi alle sammen har blitt gradvis tryggere på oss selv og i livet. For meg som i tillegg er hjemmeværende, så det ekstra viktig at man trives der man bor. Og jeg koser meg i hverdagen, og holder det i ro og orden. Jeg har blitt et litt bedre ordensmenneske i voksen alder, så jeg liker ha å det ryddig rundt meg. Noen dager må jeg bare rydde, før jeg kan jobbe.

Jeg er så takknemlig!

Min dag har vært så fin, og jeg har kost meg hjemme. Ungene har nå skolefri resten av uken ,så her er det god stemning. Jeg ser frem til noen fine dager sammen med familien, og får nok min kjære hjem i løpet av morgendagen. Travle tider for ham akkurat nå, så han kan ikke ta så mye fri nå. Det takler vi fint, og jeg oppmuntrer ham til å stå på. Vi skal uansett kose oss når helgen kommer, og da får vi litt tid sammen. Her hjemme skal vi jo pleie kjærligheten også!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg