Tusen takk!

Jeg føler at Dere fortjener et eget innlegg. Rett og slett fordi jeg er evig takknemlig for alle kommentarene som Dere har skrevet til meg. Jeg blir rørt, og det har vært til stor trøst og motivasjon for meg. Det har vært så mange fine ord som jeg har tatt inn i hjertet mitt. Dere er virkelig en skikkelig fin heiagjeng! Jeg ble positivt overrasket da jeg så hvilke reaksjoner som kom i desember da jeg måtte ta en pause. Det haglet inn med støttende kommentarer, og det hjalp meg opp på beina igjen ganske kjapt. For meg så ble det veldig sterkt å lese. Tusen hjertelig takk alle sammen!

Når man jobber med formidling, så er det noen ganger ganske vanskelig å vite om man når frem med budskapet. Og jeg føler meg ganske ofte alene i denne jobbingen min. For jeg har ikke noen kollegaer som jeg kan spørre. Når man driver for seg selv, så kan det til tider bli ensomt. Men jeg fikk virkelig oppleve at Dere støtter meg og liker kanalene mine! Det var så godt å se at man har noen som virkelig setter pris på den jobben man gjør. For det er en jobb. Blogginnleggene skrives ikke av seg selv. Og videoene skal produseres og publiseres. Jeg jobber så godt som jeg bare kan klare. Men jeg føler mange ganger at det skjer litt i blinde. For det er ikke alltid man får så mye respons der og da.

Jeg erkjenner glatt at jeg trenger Dere! Det er ikke noen vits i å ha en blogg eller en Youtube kanal dersom ikke noen bruker det. Heldigvis ser jeg at Dere finnes der ute, og at Dere støtter opp! Jeg kan ikke ønske meg noe mer. Det er godt for meg når Dere sier ifra. Noen ganger kommer der negative ting, og det er helt ok. For man kan alltid bli bedre. Men jeg fikk oppleve at Dere stod opp for meg, og støttet meg da det røynet på som aller verst! Det er takket være den støtten at jeg kom meg gjennom desember på en ok måte. For jeg kunne lese de fine kommentarene om igjen. Og gradvis få det stygge, anonyme brevet på god avstand.

Jeg er svært rørt og takknemlig! Tusen hjertelig takk! Jeg gleder meg til å fortsette ferden sammen med Dere!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg