UKEN SOM GIKK!

 

God kveld!

Da er vi kommet til søndagskveld, og det er på tide å oppsummere denne uken sammen med dere. Den har virkelig inneholdt ganske mye forskjellig, og jeg har vært mentalt både i kjelleren og i himmelen. Rart hvordan man kan rekke å være innom så mye på så kort tid. Men vi er alle sammen i god behold, og har kommet oss velberget gjennom denne vinteruken her i Mandal. Det startet jo på verst tenkelige måte for min del, med speilblanke veier og en ufrivillig skli tur med bilen min mandag morgen. Det resulterte i at et bremserør knakk sammen, og bilen måtte en tur på verksted. Heldigvis endte det etter forholdene bra, men jeg er fortsatt skjelven dersom jeg tenker tilbake på de minuttene hvor det stod på.

Heldigvis fikk jeg ha en skikkelig fin økt på musikkloftet sammen med musikerne mine på tirsdag formiddag. Der fikk vi øvd inn låter til min release konsert fredag kveld. Godt å komme videre på en del låter, og kjenne at godfølelsen virkelig kom på plass. Nå føler jeg virkelig at musikken min finner sin form, og vi bygger videre på det som allerede er ferdig til platen min. På onsdag hadde jeg en skikkelig maraton dag. Trasket faktisk over 14 000 skritt den dagen, og det er mye til å være meg. Fikk meg et fall på isen midt i byen, men knakk ingenting. Fikk gjennomført første møte med psykomotorisk fysioterapeut, og er klar for oppstart på hennes gruppetimer allerede i morgen formiddag. Så bar det videre til min første terapitime med ny behandler. Det var sterkt, men fikk en fin start. Rakk også en fin tur sammen med god venninne i Furulunden.

Torsdag fikk jeg også tid til en fin tur, før jeg skulle på kostholdsveiledning. Jeg får oppfølgning der hver uke, og det hjelper meg i min livstilsending. Det var skikkelig deilig å ha det helt rolig hjemme resten av dagen. På fredag kom endelig min første singel ut, og jeg er helt overveldet over responsen. Så utrolig stas å få ha en liten konsert på Tiedemands Cafe om kvelden. Det var godt å lande litt her hjemme i går, og bare ta innover seg alt som har skjedd. i dag har jeg vært hjemme med familien ,og samlet krefter til det som kommer neste uke. Uken har absolutt blitt avsluttet på en veldig fin måte, og jeg er takknemlig for alle de fine menneskene som jeg har i livet mitt. Jeg er klar for en ny uke, og håper at du også henger med!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg