Uken som gikk!

Jeg har lagt bak meg en spennende og innholdsrik uke! Så da er det jo ekstra kjekt å tenke litt over alt som skjer i livet mitt for tiden. Og jeg merker at kropp og sinn liker de endringene som jeg nå har valgt å gjøre. Det er viktig for meg å finne den riktige balansen i livet generelt, og jeg håper at jeg er på riktig vei nå. Så la oss ta et dypdykk inn i forrige uke!

Ukens favorittmat

Forrige uke fikk jeg endelig laget Pasta Carbonara , og serverte sammen med hvitløks bagetter til! Det likte jeg veldig godt, men ungene var dessverre ikke så veldig glade i det. Så da blir det lenge til neste gang vi spiser dette til middag!

Ukens favorittlåt

Den siste uken har jeg hørt en del på Anne Grethe Preus sin Fryd. Så utrolig trist at hun har gått bort allerede nå etter sykdom. En musiker som virkelig har lagt igjen solid musikk.

Ukens stressmoment

Jeg har egentlig hele uken stresset over min egen kropp og helse. Det er ikke noe kjekt, og jeg blir så sint på meg selv. I tillegg så visste jeg at det ble en liten tur til Egersund i helgen, og det stresset meg skikkelig. Angsten kom på besøk, men jeg fikk gjennomført det.

Ukens overraskelse

Så kjekt når eldstemann kom hjem fra skolen med favnen full av hjemmebakt brød og rundstykker. Han hadde bakt på skolen, og det smakte fortreffelig! Mamma ble så stolt, og så kjekt å se at han mestrer den nye skolehverdagen på videregående skole.

Ukens mestringsopplevelse

Det var uten tvil min opptreden på fagdag på onsdag, som trigget min mestringsfølelse. Jeg sang tre av mine egne sanger, og hadde med meg to musikere på scenen. Det var så kjekt og sterkt å se hvordan publikum fulgte med på teksten. Jubel, applaus og heiarop fylte hele salen etter hver sang.

Alt i alt så var uken min ikke så aller verst. Men jeg måtte ta en prat med meg selv. Jeg klarte også å komme meg ut på tur på søndag, og det var så deilig. Nå gleder jeg meg til en ny uke, og jeg håper at du også gleder deg! Vi snakkes igjen her på bloggen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg