Uken som gikk!

Forrige uke var fylt opp med masse forskjellige ting, og jeg har gledet meg til å oppsummere den her på bloggen i dag. Hver mandag kveld poster jeg altså et innlegg der jeg tenker nøye over uken som har vært. Dagene flyr av sted, så det er godt å kunne bruke til tid på å tenke over alt som skjer i livet mitt!

Ukens favorittmat

Her er jeg faktisk stolt av meg selv. For jeg laget hjemmelagede kjøttkaker med hjemmelaget brun saus i går til middag. Hele familien elsket det, og vi spiste faktisk opp alt sammen! Fikk beskjed om at til og med poteter og saus var kjempegodt. Så kjekt å se at jeg kan lage god mat, og at de virkelig elsker det!

Ukens favorittlåt

På musikkterapien på fredag, så ble jeg introdusert for nye sanger som de andre deltagerne hadde lyst å synge. Deriblant var det Lionel Richie sin låt Stuck on you! Jeg kjente ikke til den fra før, så den var ny for meg både på piano og sang. Men vi satte i gang, og det endte opp med en nydelig duett mellom meg og en mannlig deltager. Skikkelig kjekt å lære nye sanger, og oppleve mestringsfølelse. Jeg har spilt den om igjen og om igjen hele helgen

Ukens overraskelse

Jeg ble overrasket nok en gang av min eldste sønn. Han hadde med seg hjem noen aldeles nydelige skoleboller og kanelboller! Det er så utrolig kjekt, og han er så flink!

Ukens mestringsopplevelse

Jeg kom skikkelig i gang med treningen denne uken. Og jeg var så glad da jeg kom meg jennom en ny løype for første gang. Jeg gikk 7,1 km alene, og jeg brukte 1 time og 45 minutter! Da var jeg skikkelig sliten, men veldig fornøyd. Jeg gjennomførte all den treningen som jeg hadde planlagt, og det er en seier for meg.

Det var en fin uke som også inneholdt styremøte, foreldremøte og en del ærender. Så jeg hadde full fart ganske mange dager. Jeg håper at du liker å følge meg i min hverdag.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg