Uken som gikk!

Jeg har lagt bak meg en ganske annerledes uke. For det aller meste gikk ikke slik som planlagt på grunn av sykdom. Men sånn er det bare, og man må lære seg å leve med det. Men der har likevel skjedd ting, og jeg fortsetter denne faste spalten hver mandag i tiden fremover. Håper at du liker å høre om min hverdag!

Ukens favorittmat

Da må jeg nok en gang si at fredagstacoen smakte aller best forrige uke. For etter å ha hatt nedsatt smak snas store deler av uken, så var det godt å spise mat med smak!

Ukens favorittlåt

Denne uken har jeg hørt masse på en gammel traver, nemlig Rod Stewart! Jeg forsøker å lære meg en av hans sanger, I don`t want to talk about it. En herlig sang, som vi skal ha i musikkterapien fremover. Når det er ukjente sanger for meg, så bruker jeg masse tid på å lytte. Da får jeg inn takt og tone, og kan etter hvert lage min egen cover versjon. Meningen er at jeg skal synge duett sammen med en mannlig deltaker på musikkterapien.

Ukens overraskelse

Jeg tar masse bilder for tiden her hjemme. og det overrasker meg at jeg slapper sånn av foran kameraet. Det er liksom som om noe har kommet pøå plass inni meg, og jeg er tryggere på meg selv. Så jeg gleder meg til å fortsette med fotograferingen fremover.

Ukens mestringsopplevelse

For meg så er det ikke tvil om hva som er ukens mestringsopplevelse. Det må være min kjøretur til Sørumsand i går. Men de4t ble en skikkelig utfordrende dag, og det fortjener et eget innlegg som kommer i morgen. Jeg kan bare si at noen ganger så er jeg skremmende sterk.

Denne uken har virkelig vært hard å komme seg gjennom, men nå er den over. Så får vi brette opp ermene, og komme sterkere tilbake etter hvert! Jeg satser på at formen bedrer seg, og at hverdagen kan komme tilbake igjen her i huset.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg