Uken som gikk!

Det er litt rart å tenke tilbake på uken som har vært. For det er en av mine verste uker på lang tid. Men jeg skal lære masse av det, og ta det med som verdifull lærdom. Noen dager er vanskeligere enn andre. Sånn er det bare. Men uken har gått sin gang, og jeg har kommet meg velberget gjennom det. Da må man bare puste med magen, og komme seg videre i livet,

Ukens favorittmat

Det må definitivt være lørdagen middag. Da hadde vi kalkunfilet med fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Et deilig måltid for å feire personlige hendelser. Det smakte skikkelig godt, og var en fin stund sammen med mine kjære.

Ukens favorittlåt

Jeg elsker sangen One Call away av Charlie Puth! Den fenger meg skikkelig, og vi synger den faktisk på musikkterapien også. Den får meg i godt humør, og er virkelig en fin og fengende låt.

Ukens overraskelse

Da jeg var på kurset hos Anne Brith forrige helg, så måtte vi gjøre en oppgave mens vi ble filmet. Jeg følte der og da at det var skikkelig kleint og vanskelig. Men i denne uken fikk jeg tilsendt videoen, og jammen meg klarte jeg det ganske så bra! I hvert fall mye bedre enn det jeg trodde!

Ukens mestringsopplevelse

Jeg er stolt av meg selv fordi jeg våget å be om hjelp denne uken. For jeg trengte å snakke med noen mennesker som jeg stoler på. Og gjennom den samtalen, så fikk jeg hjelp til å mestre hverdagen selv om jeg var trist. Jeg har klart å rive meg løs fra det som tynget meg, og er klar til å gå videre allerede. For meg så er det en sterk mestringsopplevelse å kunne reise seg igjen etter en smell.

Jeg håper inderlig at dere tåler å høre sannheten fra meg. For noen uker er ikke så veldig gode, og da må jeg være ærlig å si det som det er. Det har vært en uke med masse sykdom, tårer og skam. Men heldigvis så har jeg fått snudd det til det bedre, og gleder meg til ny uke!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg