Uken som gikk!

Wenche Larsen

Jeg ønsker å ha noen faste innlegg her på bloggen min. Og jeg har bestemt meg for at hver mandag så skal jeg se litt tilbake på uken som har gått. For der skjer kjekke ting hver eneste uke, og det er ikke alt som blir skrevet eller snakket så masse om. Så derfor synes jeg det er artig å ha en liten vri på det her på bloggen . Jeg håper at dere liker det!

Ukens favorittmat

Det aller beste som jeg spiste forrige uke var nok tacoen på fredags kveld. Det er en slags tradisjon her hjemme hos oss, og hele familien elsker det.

Ukens favorittlåt

Den siste uken har jeg hørt veldig masse på Good morning beautiful Nathan Carter. Jeg har blitt veldig glad i country musikk, og hører masse på det.

Ukens sosiale høydepunkt

Jentekvelden på onsdags kvelden var utrolig hyggelig med god mat, og masse prat i flere timer. Det var lurt av oss å møtes litt tidlig på kvelden, for da rakk vi å komme innom mange temaer i løpet av de timene vi var sammen.

Ukens stressmoment

Det var ganske hardt for både små og store å komme i gang med skolehverdagen igjen. Men det har gått bra, og vi er godt fornøyde med oppstarten.

Ukens overraskelse

Jeg ble svært overrasket da min kjære mann hadde bestilt nytt lysutstyr og hvit bakgrunnsteppe til meg! Så nå kan jeg øve meg på å ta ekstra fine bilder i tiden som kommer. Så deilig å ha en ektemann som virkelig heier på meg, og som hjelper meg.

Ukens mestringsopplevelse

Jeg klarte endelig å finne godfølelsen på musikkterapien igjen . Det var veldig viktig for meg å finne roen, og kunne delta sånn som før. Jeg har hatt utfordringer på grunn av omrokkering og flere musikere. Men det var kjekt!

Jeg håper at dere liker å lese innlegget, og gi meg veldig gjerne en tilbakemelding! Det er kjekt å kunne kommunisere med dere som følger meg. Ta godt vare på deg selv, så snakkes vi her igjen om et par timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg