UKENS ANTREKK!

God kveld!

Jeg koser meg med mote for tiden, og her kommer et lite bildedryss med ulike antrekk fra denne uken. Håper dere liker dem!

Cord jakke er en stor trend denne høsten! Kombinert med jeans og ankelboots, så blir det et fint hverdagsantrekk !

 

Blått er en av mine favoritt farger! Cardigan fra MONKI, og bukse fra KappAhl!

 

God og varm cardigan er deilig om høsten. Her kombinert med skjorte og skinn leggings. Imitert skinn er trend i høst!

 

Høstens mest behagelige kjole! Blanding av genser og kjole. Myk og romslig modell fra H&M!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Et lite tips:når man er stor så må man ha store vesker ,ikke små. Og du med liten ryggsekk ville se ut som et forvokst skolebarn.
      Mtp mote, veldig rart du ikke har laget innlegg om hva som er mest i skuddet nå på høsten. Å kjøpe 30 kjoler på HM er ikke møte. KK hadde et nummer med masse moteinnslag, kanskje kjøpe det og ta utgangspunkt i det?

      1. Vi har alle ulik stil, og ulik smak. Sånn er det med vesker og ryggsekker også. Men takk for tips! Jeg kommer tilby formidle mine motetips på min måte. Så får de som vil, lese det. Veien blir til mens man går, så jeg blir nok flinkere etterhvert. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg