Ukens Q&A

Jeg kommer til å svare på innsendte spørsmål her på bloggen i tiden fremover. Hver søndag morgen vil jeg poste svarene til dere, og jeg håper at dere liker den løsningen. Jeg har tatt pause fra Youtube, og kommer kun til å poste musikk der i tiden som kommer. Her er ukens spørsmål og svar:

Følger du bloggeren Isabell Løvengrip?

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Kanskje jeg skal sjekke henne ut litt.

Bruker du noen av hennes produkter?

Nei, jeg har ikke testet noen av hennes produkter enda.

Hører du på kristen musikk?

Jeg hører ikke på så mye av det lenger. Men er innom Bjørn Eidsvåg og Sigvart Dagsland.

Ser du på deg selv som en offentlig person? Blir du gjenkjent?

Jeg er klar over at flere og flere kjenner meg igjen. Men jeg er meg selv, og føler meg ikke som en offentlig person. Det er koselig å bli gjenkjent, men også ganske rart og overraskende.

Føler du deg annerledes på foreldremøter?

Nei, jeg er som alle andre foreldre. Jeg er komfortabel med at folk vet en del om meg, og jeg verner jo også om ganske mye. Så det er ok.

Hva er ditt største ønske for 2020?

Jeg håper inderlig at medlemsportalen blir godt mottatt, og at jeg får gitt ut egen plate.

Kan du vise noen rom i huset deres?

Jeg ønsker ikke å lage en såkalt housetour fra vårt hjem. Har vist noen bilder på blogg, og det holder for oss.

Kunne du reist til Shetland noen gang?

Har ikke noen umiddelbare planer om det. Men det er nok et sted hvor min mann hadde likt å reise til. Vi får se.

Hva slags type bilder av barn er ok på å dele på sosiale medier?

Jeg skjønner at foreldre er stolte av barna sine, og at det kan være fristende å vise dem frem. Men som dere vet, så holder jeg mine barn borte fra mine kanaler. Jeg mener at unger skal slippe å bli eksponert, og at de får velge selv når de blir voksne. Det er ikke alle som vil like at der allerede ligger masse bilder ute om seg selv. Foreldrene får ta valget, men jeg personlig synes det blir for mye av det nå for tiden.

Har du noen tips til hvordan man blir glad i sin egen kropp?

Dette er et tema som veldig mange sliter med , og som jeg veldig gjerne skulle hatt et fasit svar på. For det er noe som jeg selv sliter med. Men det handler om å bygge opp sin egen selvtillit, passe på at man omgås med trygge voksne og gode venner. Det kan være at man har lav selvtillit, og at man må jobbe seg sterkere over tid. Ta i mot litt hjelp dersom man sliter. Kroppen din er god nok akkurat sånn som den er. For det handler aller mest om hvordan du tenker og føler. Våg å sette ord på det, og snakk om det. Etter hvert som man blir eldre, så skjønner man også mer av hvorfor kroppen er som den er.

Tusen takk for spørsmål! Send gjerne inn nye spørsmål til meg på mine sosiale kanaler. Ha en fin søndag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg