Unner vi hverandre å lykkes?

God morgen!

Klarer du å nyte de gode dagene? Tar du deg tid til å kjenne på gleden? Haster du bare videre uten å se hva som egentlig skjer rundt deg? Det er veldig fort gjort å bare haste fra den ene tingen til den andre. Man glemmer fort å se de små tingene som skjer, og man tenker gjerne ikke over det der og da. Men det er faktisk viktig å suge litt på karamellen iblant. Man skal våge å være stolt og glad fordi man faktisk får fremgang. Jeg har forsøkt å ta inn over meg det som skjer for tiden, men møter på motstand inni min egen kropp. Det er som om styggen på ryggen virkelig prøver å få min oppmerksomhet. Han klarte det på torsdags kvelden. Og litt på fredag. Men jeg har gitt han en skikkelig knyttneve midt på kjeften og nå er han relativt rolig. Jeg har nemlig bestemt meg for å være glad og takknemlig.

Jeg kommer nok alltid til å ha styggen på ryggen på besøk med jevne mellomrom. Og jeg kommer garantert til å ha strevsomme dager iblant. Men det skal ikke få lov til å stoppe meg. Jeg er svært fokusert om dagen, og vil virkelig jobbe meg gjennom det på en god måte. Så får jeg heller få noen tunge stunder, og være litt lei meg noen ganger. Det kan ikke være sånn at man skal stagnere sin egen vekst fordi gammelt grums ønsker å vinne over meg. Det er helt utenkelig for meg å la det skje! De siste månedene så har jeg lært masse om meg selv, og jeg vet mye klarere hva jeg ønsker å oppnå i mitt liv. Og jeg har kontakt med mennesker som ønsker å hjelpe meg frem i lyset med mitt budskap. Det er jeg svært takknemlig for å oppleve, og jeg vet at de er i ryggen min.

Vi må virkelig unne hverandre det aller beste! La oss gi hverandre den støtten som man fortjener, og fokusere på å se det gode i de som er rundt oss. Da vil alle sammen vokse som mennesker, og vi blir med i et samhold som virkelig inkluderer alle sammen. Kanskje tenker du at det er umulig å få til? Vel, det handler om hvordan du og jeg tenker om hverandre. Så enkelt, men også så vanskelig. Så vi må starte i oss selv, og spre kjærligheten til de som er rundt oss. Ha en nydelig søndag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg