Ut med Pepsi Max, og inn med Farris!

God morgen!

Nå har denne damen bestemt seg for å minske inntaket av Pepsi Max! Faktisk så har jeg satt meg som mål å halvere inntaket denne måneden her. Og jeg skal erstatte det med Farris, som jeg egentlig liker ganske så godt. Men jeg vet at dette kommer til å holde hardt. Så jeg tar det steg for steg, for å si det sånn. Det har kommet til et punkt hvor jeg virkelig må endre på mine vaner, og jeg føler meg motivert.

Dette handler om mange ting, og jeg må rett og slett ta grep. Jeg kan ikke fortsette sånn som nå. Det er ikke bra verken helsen min , for ikke å snakke om tennene mine. Så jeg har tatt dette som en utfordring, og jeg skal gjøre så godt som jeg kan. Det er ikke realistisk for meg å kutte det helt ut enda, så jeg forsøker meg på en halvering i første omgang. Det er skremmende hvordan noe kan bli så vanedannende.

Jeg vil virkelig ta best mulig vare på meg selv. Og kroppen min skriker egentlig etter endringer. Det har jeg valgt å lytte til. Denne høsten kommer til å bli ganske tøff, men det er jeg jo vant til. Men jeg tror at kroppen vil få det bedre etter hvert, og jeg vil ikke være sa avhengig som jeg er nå. Jeg vet at noen klarer å slutte helt med en gang, men det har jeg mislykkes med flere ganger.

Hva tenker du? Kommer jeg til å klare dette? Har du noen gode tips til meg? Del gjerne i kommentarfeltet. Ha en super mandag alle sammen, så møtes vi igjen her på bloggen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg