UT PÅ TUR, ALDRI SUR!

Hei!

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men i noen perioder er dørstokkmilen ganske så krevende å komme seg over. Men så er det så herlig når man kommer seg ut på tur, gjerne sammen med gode venninner. Da er det ikke så vanskelig å gå ganske langt heller, for man glemmer å tenke på det underveis. I morges hadde jeg en skikkelig fin tur sammen med min gode venninne, og det gav dagen en helt perfekt start. Nydelig sommervær, og Furulunden viste seg fra sin beste side.

Vi har masse å snakke om, så praten stopper aldri når vi går tur. Men vi tok oss tid til å ta noen bilder, og puste litt også. Det er svært viktig for meg å holde meg i fysisk aktivitet gjennom sommeren, så jeg må ta meg litt sammen nå når ferien starter. Jeg må komme meg innom treningssenteret noen ganger i uken, og gi denne kroppen den riktige omsorgen som trengs. Fysisk aktivitet var noe som absolutt ikke var min ting før, men som nå har blitt så uendelig viktig. Det gir psyken min et løft, og jeg får en verdifull pause i hodet.

Det er deilig å bo her i Mandal, og jeg er så takknemlig for at Furulunden bevares. Så koselig å møte på medlemmene i Furulundens venner, som fikser og holder området vedlike. Med alle de fine stiene, de nydelige strendene og små toppene så har vi alt vi trenger. I dag kom vi oss opp en bakke, og fikk se på den nydelige utsikten. Små øyeblikk som gir fred og ro i sjelen. Kanskje kan jeg inspirere deg til å bevege deg litt mer i sommer? Ta en tur sammen med familie eller venner. Gjør det til en sosial greie, eller bare søk naturens ro alene.

Det vil du ikke angre på!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Du er kjempeflink og til stor inspirasjon! 😊 Jeg har ikke vært så flink i det siste, synes ikke det er så kjekt å gå ut når det øser ned…

      Blir det fine dager i sommer (ser ikke så lovende ut) så skal jeg komme meg ut og gå!

      Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg