Utslitt, men glad!

God kveld!

For en dag sier jeg bare. Det har gått i ett hele dagen, og jeg er ganske utmattet akkurat nå. Men jeg har en god følelse inni meg, og har mestret nye opplevelser i dag. Utrolig spennende å spille inn musikkvideoer. Det var helt nytt for meg, og på mange måter en liten forsmak på det som venter i platestudio til høsten. Jeg fremførte to av mine egne låter. Så spennende å la min egen musikk få komme ut til et publikum. Det er jo det som virkelig er testen. Dersom publikum liker musikken min, så er jeg ved godt mot. Krysser fingrene for at det blir bra!

Etterpå har jeg vært på en etterlengtet shopping runde. Det ble litt velvære artikler, og noen nye klær. Fikk tak i fine topper, som jeg kan bruke ved opptredener. Må ha lette og behagelige klær på meg da, i hvert fall med denne sommervarmen. Så deilig å tusle rundt i butikker helt alene. Jeg har blitt vant med å shoppe alene her i Mandal. Men håper at jeg snart kan ha en shopping runde med familie også. Det ble også en tur innom veterinær, for å få tak i riktig for til Basse. Så hyggelige folk, og fikk god informasjon. Vil jo passe godt på den skjønne katten vår.

I kveld skal der grilles sammen med ungene. Håper at jeg har kjøpt grillmat som faller i smak. Må noen ganger teste ut nye matvarer på grillen. Jeg har blitt litt mer vågal den siste tiden, og tester nye matretter. Det har vært en hyggelig dag, så jeg hviler med god samvittighet. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Instagram og YouTube !

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg