Våger du, så vinner du!

Hvis jeg virkelig bestemmer meg, så kommer jeg dit jeg ønsker. Det kan ikke nytte å være tvilende når det kommer til seg selv. Man skal være jordnær, men samtidig ha riktig dose med selvtillit. Jeg ønsker å kunne jobbe meg fremover, og være grundig i den jobben som jeg gjør hver eneste dag. Noen ganger så får man store oppturer, mens man andre dager føler kun på det vanskelige. Men man må ta et konkret valg, og stake ut kursen med det målet for øye.

Etter hvert som jeg har blitt tryggere, så utvider jeg min egen trygge sone. Det føles utrolig deilig, og jeg koser meg veldig på de gode dagene. For meg så skifter formen fort, så jeg trenger de oppturene. Når jeg nå våger å gjøre mer på egenhånd, så er det et sunnhetstegn. Det betyr at jeg er i ferd med å bli stødigere i meg selv. Noen ganger så har jeg ikke trodd på meg selv, men i dag fikk jeg en positiv opplevelse. Da er mestring med på å gi meg personlig vekst!

Du kan også nå dine drømmer! Men da må du våge å gå den veien som fører deg dit. Oppturer og nedturer vil komme underveis, men man må ikke gi opp! Jeg er så glad for at jeg våger å gjøre det jeg elsker. Da blir jeg skikkelig glad inni meg, og føler meg så mye mer verdifull. Ha en nydelig lørdagskveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg