Våger jeg å være et forbilde?

Å bruke min offentlige stemme, kommer med et ansvar. Et ansvar som er tilstede for både små og store Influencere her ute på internett. På mange måter så blir alle sammen et forbilde for andre mennesker, om man egentlig vil det eller ikke. Å faktisk være et forbilde, er noe som jeg tar på alvor. For dere sender meg så fine meldinger, og forteller meg at jeg inspirere dere. Faktisk så kaller dere meg for et forbilde. Det rører hjertet mitt, men det skremmer meg litt også. For jeg vet jo deres øyne er på meg hver dag, og at jeg må oppføre meg på en ok måte i hverdagen.

Jeg er svært glad for at jeg startet min blogg i voksen alder. For det er fryktelig fort gjort å miste seg selv i denne bransjen her. Unge gutter og jenter som vil være Influencere, tenker ikke alltid like langt. Noe som jo er ganske naturlig da en del av dem er svært unge. Man vet ikke alltid hva som er rett eller galt. Eller hva som er innfor rammene, eller utenfor rammene. Men vi har alle sammen et ansvar for å kunne stå inne for det vi har publisert på internett. I mitt liv så har jeg lært meg mange lekser på den harde måten. Og det hjelper meg nå i denne prosessen. Det er godt å ha kjent på stormer før, og at man da lærer av dem.

Det er stort å bli kalt for et forbilde, men jeg er jo bare meg. Og jeg tror det er viktig å tenke sånn. Gjøre det som du mener er forsvarlig for dine kanaler, og ikke alltid kaste seg på alle trender. For jeg må skrive om det som passer for meg, og for mine følgere. Hvis jeg kan hjelpe mennesker der ute med mine kanaler, ja så er det utrolig givende for meg. Jeg trenger ikke å være den største, men jeg vil være en ekte person. Sånn at de som følger meg får bli kjent med hvem jeg er, og hva jeg står for. Og kaller de meg da for et forbilde, så er det noe som jeg skal verdsette høyt inni hjertet mitt.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg