VALGET ER TATT!

 

God kveld!

Jeg har tatt en beslutning når det kommer til min Youtube kanal. Som dere vet så har jeg hatt en pause, og det har vært svært nyttig og riktig. Der vil kun bli publisert musikk videoer på min kanal i fremtiden. Det er altså slutt på selve satsingen. Men jeg ønsker å bruke denne kanalen til å formidle musikk. Foreløpig blir det coverlåter, og jeg vil ha det som en kjekk hobby.

Det er viktig for meg å kunne ha masse energi til egen musikk, så jeg må redusere antall oppgaver. Nå vil det derfor i fremtiden bli satsing på musikken, blogg og Instagram. Og jeg kjenner at det holder i massevis for min del. Mye gøy som man kan få gjort der uansett. Jeg kjente at det var på tiden med en skikkelig avklaring, og få ting ut av hodet. Nå vet jeg hva som skal få min tid, og hva som er viktig for meg å lykkes i.

Når musikken min endelig kommer ut, så håper jeg å kunne ha konserter. Og jeg vil gjerne spille konserter både her hjemme, og andre steder i Norge. Ja, jeg våger å ha ambisjoner. Det legger jeg ikke skjul på lenger. Men den som lever får se. Jeg skal gjøre så godt som jeg kan, så får vi se om det bærer frukter. Musikken skal få mye mer tid, og det er noe som fyller hele meg med glede.

Bloggen er viktig, men jeg må hele tiden vurdere hva som gir meg energi. Jeg fortsetter med bloggen, og tror nok at det vil være mulig å kombinere med musikken min. Så kjekt å kunne se fremover, og ha positiv energi i kropp og sjel. Jeg skal forbedre helsen min, og ta godt vare på kroppen min. Da håper jeg å kunne ha en hverdag som tillater meg å gjennomføre disse aktivitetene.

Håper dere blir med meg på denne reisen!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer
    1. Dette var trist å lese. Det jeg og de jeg kjenner likte best av deg var jo YouTube videoene (q&a , sminke osv) Leser ikke bloggen så mye, jeg er innom her ca 1 gang hver andre måned. Instagramen er fin, men YouTube synes jeg du er best på og bare syngevideoer vil nokk Senke tallene dine vesentlig. Om du skal kutte ned på noe, hva med å heller droppe bloggen? Flere og flere Influencere dropper bloggen nå. Det begynner å gå litt ut på dato.færre leser blogg og flere ser YouTube. Se på Sophie Elise fex. Hun sluttet med bloggen og er mer aktiv på YouTube. Mister vi YouTube Wenche så forsvinner du for meg desværre. Men det er opp til deg da, om du vil ha sukse eller ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg