VALGET ER TATT!

God kveld!

Jeg har laget meg en plan for tiden fremover. Både på relativ kort sikt, men også lenger frem. For jeg har så mange ting som jeg ønsker å gjennomføre. Det handler om å bruke rikelig med tid, og ikke stresse det frem. Jobbe jevnt og trutt, med et klart mål for øyet. Der har jeg blitt mye roligere, og ser at det går rolig fremover.

Vi har alle sammen drømmer og visjoner. Noe som vi ønsker å oppleve, eller oppnå. I løpet av livet så endrer målene seg, og man får andre ting som virkelig betyr ekstra mye. Jeg har justert mine planer, og er mer hensynsfull når det kommer til helsen min. Drømmene skal fortsatt nås, men det vil ta litt lenger tid å komme dit.

Det er spennende å se utviklingen de siste årene, og det gjør meg positiv til sinns. Man skal ikke tenke at ting er umulig. Men man skal våge å ta steg for steg i sitt eget tempo. Vi kan alle sammen klare mye mer enn det vi tror. Det handler om å gi seg selv lov til å satse, og ha troen på egen prosjekter. Noe vil bli vellykket, mens andre ting kan gå på trynet.

De gangene vi går på trynet, så lærer vi masse. Jeg har gjort mine feil i livet, men har kommet meg velberget videre. Nå gleder jeg meg til å jobbe målrettet videre. For jeg vet hva jeg vil, og hva som skal prioriteres fremover. Det var deilig å rydde inni hodet, og faktisk bestemme seg for veien videre.

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Helt enig med Poppy. Du har 3 innlegg om dagen. Men du deler egentlig veldig lite .
      Det er kun bilder av deg i alle innlegg for uten om katten. Vis oss mer, ukesmeny , ukeshandel, treningsplan osv. Du kunne vist oss fra da dere var ute og spiste . Stedet, maten, omgivelsene osv. Blir mye tørrprat hvis du skjønner. Og det blir kjedelig i lengden. Og du har enda ikke fikset oppsettet i kommentarfeltet .

    2. Planer , igjen…Du lager ukeplan hver søndag, den viser du ikke. Matplan lages hver lørdag, den viser du heller ikke.
      Men hvorfor all den infoen til leserne om alle planene når du aldri viser de?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg