Var dette en forsmak på det som kommer?

I løpet av bare de to siste ukene så har tallene steget markant, og jeg har så mye å være takknemlig for. Men jeg kjenner det i magen, bare les her. Er dette en liten forsmak på det som kommer senere? Kommer jeg til å nå målene mine? Og hvordan kommer jeg til å takle alt som ligger foran meg? Det har vært så rart å se utviklingen, og jeg våger å tro at det kommer til å fortsette.

Jeg merker at det er godt å være voksen i denne prosessen. For det er så mange ting som skjer, og man må holde tungen beint i munnen. Det handler om å være seg selv, og fortsette med den jobbingen som trengs. Men jeg kjenner også på et stort ansvar. For nå er det mange flere som blir kjent med meg, og som ønsker å vite hva jeg står for. Da må jeg være tydelig og trygg på mitt budskap.

Det er viktig for meg å la dere få komme under huden min. For jeg ønsker å være en annerledes blogger. En som deler ganske så raust av seg selv, men som bevarer det innerste helt privat. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan dette utvikler seg i de neste månedene. For meg så er dette en stor mulighet til å gjøre en forskjell. Og jeg er klar for å la enda flere få ta del i min hverdag.

Vi blogges!

Forresten, skal du gifte deg i løpet av de neste årene, så bør du stikke innom denne flotte bloggen: BORDGLEDE!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram.

Snapchat: wencheblogg

4 kommentarer
    1. på instagram. Regner med alle bildene du legger ut, er dine egne? Siden det ikke står noe annet, og det er ulovlig (brudd på åndverksloven og opphavsrett) å bruke andre sine bilder, uten å spørre om tillatelse først eller kreditere hvor bildet kommer fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg