VÅRE SOMMERPLANER!

God kveld!

Det er godt å kjenne at våren endelig er her, og sommeren nærmer seg med stormskritt. Jeg gleder meg veldig til late sommerdager, og skal nyte solen på min solseng. Vi planlegger å ha en fin sommer her hjemme, og min kjære er sykemeldt hele sommeren. Fokuset vårt blir å ha en del fysisk aktivitet, jobbe med businessen min og få unna litt oppgaver både ute og inne. Vi mangler litt maling ute, og så skal gulvet skiftes i hovedetasjen. I stuen skal peisen ut, og vi skal endelig montere ny vedovn. Greit på få unna slike prosjekter, når man kan spise ute. Jeg gleder meg veldig til å bli ferdig med det.

Hverdagen er jo litt annerledes siden min kjære mann også er hjemme for tiden. Men vi finner ut av det, og håper at han snart er klar for jobb igjen til høsten. Helsen er jo det viktigste vi har, så nå fokuserer vi på å komme i bedre form. Jeg holder meg i form ved å gå på turer, pluss å gå på Sanden treningssenter. I tillegg har jeg danset litt linedance, men der tar vi sommerferie allerede nå. Satser på å komme i gang igjen med dansingen til høsten. Jeg kommer til å jobbe med network marketing businessen min hver dag gjennom sommeren også. Det er blitt en god rutine, som jeg elsker å ha.

Det kommer til å bli en fin sommer, og vi skal fokusere på å lage koselige stunder her hjemme. Med mange grillmåltider, og god stemning på terrassen vår. Små ting kan jo gjøres om til minnerike dager uansett hvor du er. Jeg satser på at vi kan få en skikkelig herlig sommer, hvis bare været tillater masse utetid.

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi snart igjen her på bloggen min. Følg meg gjerne på sosiale medier!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg