Vektnedgang gjør meg redd!

God morgen!

Som dere nok vet, så er jeg fokusert på å trene jevnlig i 2020. Mest fordi jeg trenger den drahjelpen som treningen gir til min mentale helse. Men jeg må jo si at der er godt å kjenne at kroppen min blir lettere. Ja, jeg har mistet noen kg. Det er selvsagt herlig å kjenne på. Men så er jeg redd for å dele for mye om det. For jeg ønsker å spre et sunt og godt kroppsfokus, og det er så fort gjort å trå helt feil på det området. Men jeg må samtidig være ærlig. For ja, jeg ønsker å bli lettere. Det er tungt å være overvektig, og nå er jeg på en fin og rolig måte på vei nedover. Det er ikke så lett å vite hva , og hvor mye man skal dele om dette emnet. Men ærlighet er viktig, så jeg velger å dele litt. Det er jo sånn at jeg snakker åpent om min spiseforstyrrelse. Så da bør jeg jo våge å dele dette også.

Jeg har ikke som mål å bli en liten snelle. Nei, det har jeg ikke tenkt på en gang. Nå ønsker jeg å styrke kroppen min, og komme i bedre fysisk form. Da blir man også sterkere i hodet, og det trenger jeg jo. Så jeg tar en vektreduksjon som en god bonus på dette prosjektet. Jeg blir glad over at kroppen min endrer seg, og det skjer i et rolig tempo. Det er ikke snakk om en spesifikk diett, eller slankekur. Så det er ikke noe stress for meg. Det handler kun om å spise nok måltider, og trene ofte og moderat. Det har gitt kroppen min en fin start på 2020, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Det er egentlig litt trist at jeg er redd for å skrive om en vektreduksjon. Det er tross alt ikke snakk om noen operasjoner eller slike ting.

Det er en spennende epoke jeg er inni, og det håper jeg at dere ønsker å være med på. Jeg håper også at dere forstår mine tanker om dette temaet, og skjønner at jeg ønsker å være forsiktig. Vi skal nemlig være glade i den kroppen som vi faktisk har, og det gjelder uansett hvilken fasong eller størrelse den er i. Det er noe som vi alle sammen må jobbe med, og så får fokuset være å skape en bedre helse totalt sett! Jeg elsker trening, og det er en stor milepæl for meg. Så da lar jeg tiden jobbe med meg, og forsøker å elske kroppen min uansett!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg