VELG DEG SELV!

Hei!

Jeg har egentlig alltid hatt et behov for å bli sett. Og det tror jeg man egentlig trenger, dersom man skal velge å være synlig på internett og sosiale medier. Vi er mange som liker det veldig godt, og så er der jo også mange som absolutt ikke ønsker den samme oppmerksomheten i sin hverdag. Det har jeg full forståelse for. La oss derfor heller akseptere hverandres valg, og la den enkelte få gjøre det som passer best for seg. Heldigvis føles det svært godt for meg å være tilbake her på bloggen, og jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger. Jo eldre jeg blir, jo mer tryggere blir jeg på mine egne valg. Og jeg er i full gang med å bygge den fremtiden som jeg ønsker for meg, og mine nærmeste.

I dagens samfunn så er det mer og mer aktuelt å jobbe online. Svært mange ønsker å ha mer enn en inntekt, og ser muligheten i å tjene ekstra penger online. Jeg er jo selv blant dem som jobber med network marketing, og bygger min egen business via sosiale medier. Det har åpnet en ny vei for meg personlig, og det er spennende og veldig lærerikt. Heldigvis kan man i dag tenke annerledes, og være mer klar for nye måter å skaffe seg ekstra inntekt på. Selv er jeg fortsatt uføre, men har kommet i gang på veien inn i arbeidslivet igjen. Nå er det altså mulig å gradvis bygge sin egen business , og du trenger kun internett og en mobiltelefon.

Det er deilig for meg å kunne skape noe som er mitt eget. Og jeg har bestemt meg for å gå all in. Da vet dere at jeg mener det, og kommer til å gjøre alt jeg kan for å nå mine mål. Men det som er kjekkest av alt, er jo at jeg også kan hjelpe deg til å gjøre det samme! Ja, jeg er så klar for å hjelp deg i gang med din egen network marketing business. Du har ingen økonomisk risiko, og null varelager. Alt du trenger er tilgang til internett, og så viser du frem dine favoritt produkter fra NuSkin(som du kjøper til innkjøpspris). Jobben består av to deler. Du må være synlig på sosiale medier, og du kan hjelpe andre damer i  ditt eget team.

Hvis du har lyst til å vite mer om denne muligheten, så bare ta kontakt med meg via sosiale medier. Så kan vi ta en helt uforpliktende prat om dine ambisjoner og mål, og jeg svarer på dine spørsmål. Jeg vet at dette kanskje er en ny og annerledes måte for deg å kunne tjene penger på. Men det er fullt mulig, og du bestemmer selv hvor mye tid du legger inn i businessen. Gjør det som du har lyst til ,og velg ut i fra ditt eget hjerte og magefølelse!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg