VELKLEDD OG ELEGANT!

Reklame | Annonselenke Pierre Robert

God kveld❤️

Hvis det er noe jeg liker å gå med for tiden, så er det dress. Å ha stilige sett med bukse og blazer i garderoben er digg. Jeg føler meg velkledd og elegant. Det passer på scenen , på middag eller fest. Jeg er spesielt glad i min svarte cord dress. Den er lun og varm, men likevel stilig.


Jeg velger ofte å bruke min favoritt ullsinglet til dressen. Den har fin utringning , og er så behagelig å ha på. En svart singlet trenger man til alle årstider, og perfekt å ha en i deilig ull. Enkelt og elegant på samme tid. Det liker i hvert fall jeg. Jo eldre jeg blir, dess mer opptatt blir jeg av å finne min egen stil.

Hvis man ønsker å bygge en god basis garderobe , så er jo også blazer i ulike stoffer veldig populært. De kan jo fint kombineres med ulike bukser også. Så jeg er definitivt på jakt etter flere i tiden fremover. Gi meg gjerne gode tips til hvor jeg kan finne de.

Ønsker deg en fin kveld❤️

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg