VELKOMMEN, SEPTEMBER!

God morgen!

Da var vi kommet i gang med ny måned, og høsten er offisielt på plass. Vet dere, det gjør meg ikke noe. Føler meg ganske så klar for strikkegensere og ullskjerf, fyr i peisen og lys i lyktene. Der er noe eget over den lune stemningen som man skaper inne om høsten. Har alltid vært svak for akkurat den kosen. Og i hvert fall nå hvor jeg virkelig føler meg hjemme.

Jeg har ikke så mange konkrete planer for denne måneden. Jeg skal jobbe godt med mine sosiale kanaler, og oppdatere bloggen min hver eneste dag. Podkast hver uke, og så skal jeg kose meg med min Facebook gruppe, Plus Size Motetips. I tillegg så skal jeg produsere tre videoer hver uke til min Youtube kanal. Kreativ jobbing hver dag, stimulerer hjernen min på en positiv måte.

Det er viktig for meg å bruke en del tid sammen med mine venninner, så jeg skal prioritere det. Håper vi kan møtes snart, til tross for pandemien. Sosiale treff gir meg så mye, så jeg må holde det i gang. Vet med sikkerhet at jeg skal få snakket med flere denne måneden, og ha noen lunsjavtaler med herlige mennesker.

Treningen skal vedlikeholdes, og jeg skal pynte meg i hverdagen. Passe på at jeg holder meg frisk, og jobbe videre med mine utfordringer. Jeg skal fortsette med de tingene som gjør meg godt, og la resten ligge bak meg. Nå er jeg på vei fremover, og det skal gjenspeile seg i både handlinger og ord.

Gleder meg til det som ligger foran, og jeg håper at du blir med meg videre! Ha en strålende start på ny måned, og start med blanke ark!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg