VENNINNE DATE & JOBB!


God morgen!

I dag er det nok en ny runde med bilder som skal tas. Og jeg gleder meg veldig til å tilbringe tid sammen med Lena, som er min venninne. Vi forsøker å få til bedre bilder til mine sosiale kanaler, og jeg er så takknemlig for hennes hjelp og støtte. Der er masse å lære, så vi prøver og feiler. Heldigvis har begge to godt pågangsmot, så noe klarer vi nok å få til i dag.

Vi skal aller først ta bilder på Uranienborg, her i Mandal sentrum. Og så finner vi flere motiver underveis. Det hele skal avsluttes med en deilig lunsj på Tiedemands Cafe. Herlig å kunne kombinere  venninne treff  og jobb. Nå må jeg lande på hvilket antrekk det blir i dag. Må nok bruke anledningen til å ha kort sommerkjole, da det er bra vær og jeg er ganske så brun akkurat nå.

Jeg elsker å ha noen som jeg kan diskutere med, og som ønsker å bidra for meg. Og foto er absolutt det som jeg må bli bedre på. Gleder meg til å se på resultatet senere, og bruke tid på enkel redigering. Denne uken flyr virkelig avsted, og jeg henger greit med foreløpig. Min plan har fungert så bra denne uken, så alt er under kontroll. Ønsket dere alle sammen en nydelig dag! Ta godt vare på deg selv, husk 1 meter og vask hender!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg