Venninnelunsj på Food Lounge!

God kveld!

Jeg så heldig som har nye vennskap i livet mitt. I dag møtte jeg av mine aller beste venninner på Food Lounge på Alti Mandal. Vi møtes jevnlig, og setter alltid opp ny dato til neste treff. Da blir vi jo også flinke til å oppdatere hverandre på hva som skjer i livene våre. Det er herlig å ha slike vennskap, og jeg er svært glad i henne. Å kunne prate om livet, er så utrolig viktig for oss begge to. Jeg vet nemlig at jeg får ærlige tilbakemeldinger, og hun er ikke redd for å sette meg litt på plass. Jeg gleder meg alltid til vi skal møtes.

I dag snakkes vi oss gjennom mine erfaringer fra Tromsø turen for noen helger siden. Og jeg er heldig som får så gode tips i hverdagen. Praten gikk løst og ledig, og tiden går alltid så fort når vi møtes. Det var deilig å få i seg litt mat. Jeg gikk for wraps med laks og eggerøre. Smoothie er også en viktig ting på kafe. Det liker jeg veldig godt, og det passet fint til lunsj i dag. Vi har jo strengt tatt ikke tid til å spise når vi prater hele tiden. Men vi koser oss, og maten smakte deilig.

For meg så er det veldig viktig å bevare relasjonene på en god måte. Da må man sette av tid i kalenderen, og faktisk prioritere det høyt. Hverdagen spiser jo opp tiden vår, og det er altfor mange ting som stadig blir utsatt. Men vi to er fast bestemt på å pleie vår relasjon. Så vi avslutter alltid våre treff med å sette opp ny dato. Det er en fin ting, og jeg gleder meg allerede til vi skal møtes rett før julen starter! Har du gode vennskap? Ja, da bør du prioritere dem iblant.

Nå skal jeg kose meg her hjemme i kveld, og kun hente noen unger i løpet av kvelden. Det har vært en fin mandag, så uken har startet fint. Håper vi ses her igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg