Verden går ikke under!

Wenche Larsen Influencer

God morgen!

Jeg orket rett og slett ikke å filme video til Youtube i går. Og jeg måtte jobbe skikkelig hardt med meg selv for å godta det, og for å lytte til kroppen min. Jeg føler meg alltid så forferdelig mislykket dersom jeg ikke mestrer å følge planen min. Men jeg kan ikke ha umenneskelige krav til meg selv heller, så det må jo være innafor å puste litt på en av kanalene en dag. Verden går jo ikke under dersom jeg unngår å poste video en dag. Men i mitt hode så blir det faktisk ganske så vanskelig å godta.

Men jeg jobber med å balansere livet mitt. Det er ikke en lett oppgave. For jeg trenger mål som jeg må strekke meg etter. Men samtidig så skal jeg leve underveis, og jeg skal fungere bra. Både på privat og i jobb. Så da er det lov å kutten ned litt. Herlighet, jeg vet jo det så godt. Men dette hodet mitt trenger en liten finjustering. Og jeg jobber med saken for å si det sånn. Noen ganger skremmer jeg meg selv, og blir litt redd for mine egne mål. Jeg setter høye krav til meg selv, det er i hvert fall helt sikkert!

Setter du for høye krav til deg selv? Presser du deg iblant for mye? Kan du kjenne deg igjen i noen av mine problemstillinger? Det tror jeg nemlig at ganske mange mennesker der ute kan. For vi vil så gjerne være flinke, og vi streber etter høye målsettinger. Det skrus bare lenger og lenger opp. For meg så er det viktig å ha et klart og tydelig mål. Men jeg må nok bli litt bedre på å kjenne etter om dette er bra for meg i lengden. For det kan være lurt å justere egne mål litt dersom det trengs.

Jeg kommer til å nå mine mål. Ikke fordi jeg er bedre enn andre. Men fordi jeg jobber til jeg når målet, og jeg gir meg ikke! Men jeg trenger hjelp til å holde meg innenfor de grensene som helsen og livet mitt gir. Så derfor investerer jeg i å ha en mentor. Og det har hjulpet meg veldig mye. Hver dag jobber jeg meg gjennom oppgavene, og så ender jeg opp med et fornøyd hjerte og sinn om kvelden. I hvert fall stort sett. Så la oss fortsette med å sette oss mål, men ikke glem livet underveis!

Ha en fin fredag, og la oss gjennomføre denne dagen med stil! Gleder meg til vi snakkes her på bloggen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg