Verdens nydeligste sted!

 

God kveld!

Da har jeg akkurat kommet meg hjem etter en veldig fin dagstur til Neset camping. Så deilig å være der igjen, og se denne flotte utsikten fra campingen vår. Men jeg må nok ærlig si, at det var helt ok for meg å reise hjem igjen i ettermiddag. Været var jo bare sånn passe, og jeg visste at ungene trengte meg hjemme. Vi koste oss med solskinn i starten av dagen, men så ble det endel regn. Jeg fikk pratet masse med min storesøster, og det er jo alltid koselig å treffe på familie. Det var også på tide for oss å rydde litt i tingene som vi har der oppe, og ta med hjem det som ikke trenger å være der lenger. Behovene for utstyr endrer seg jo etterhvert som ungene blir eldre, og ikke er der så ofte. I tillegg så hadde vi en del ting som brukes kun når vi tar med vogna på tur. Det kommer ikke til å skje på en stund, og vogna har nok sett sine beste dager snart. Så vi ryddet litt, og fikk bedre oversikt over hva som vi egentlig hadde der oppe. Deilig å rydde, enten det er der eller hjemme. Uansett så er vi godt fornøyd med dagens innsats, og vi koste oss med god grillmat før hjemreise.

Denne nydelige plassen kommer vi til å beholde, selv om den ikke brukes så ofte. Vi elsker utsikten, og er så glad i denne campingplassen. Slike plasser finner man ikke så ofte, og vi er sikre på at der kommer tider hvor vi igjen vil benytte oss av campingen. Da skal vi ikke skifte plass, men heller sitte å terrassen og nyte Byglandsfjorden atter en gang. Vel hjemme, så er jeg skikkelig sliten både fysisk og psykisk. Jeg har en krevende periode i min helse akkurat nå, så jeg må bare ta tiden til hjelp. Små turer som dette, er med på å skape et glimt av sommerferie for meg. Så jeg føler det har vært verd det, og jeg er glad for at vi gjennomførte denne dagsturen. Nå er vi hjemme igjen alle sammen, og det føles godt å ha min kjære her hos meg igjen. Resten av kvelden skal jeg tilbringe på sofaen, og det føler jeg er fortjent etter dagens opplevelser. Ønsker dere alle sammen en nydelig kveld! Vi snakkes her igjen i morgen tidlig.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg