Vi booker platestudio!

God morgen!

Nå er jeg i full gang med å planlegge plate innspilling til høsten. Det betyr at min barndomsdrøm endelig skal gå i oppfyllelse! Artistdrømmen lever i beste velgående, og jeg har fjernet en del sperrer rundt meg selv. Nå er jeg ikke redd for å satse på meg selv som artist, og tenker at det skal bli en skikkelig spennende prosess å være i. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå, men jeg skal kose meg underveis. Nyte alle de gode øyeblikkene, og underholde mitt publikum så godt som jeg bare kan. Det blir spillejobb på Tiedemands, låtskriving og platestudio. Så håper jeg på flere konserter og spillejobber underveis. Det aller viktigste er å holde seg i gang, og fokusere på det som gjør meg trygg på scenen. Jeg elsker å synge foran mennesker, og det gir meg så masse adrenalin i kroppen min. Blir helt høy på livet mens det står på. Deilig å kunne nyte livet på denne måten nå. Det skal jeg gjøre så ofte som mulig, og jeg skal ikke være flau over min egen sang glede.

Jeg kan ikke få forklart for dere hvor viktig dette er for meg. Min mentale helse får så god hjelp av musikken, og det løfter livskvaliteten min mange hakk. Det er sterkt for meg å kunne gjøre dette nå, og faktisk satse skikkelig på min egen artist drøm. Jeg er blitt en voksen dame, og jeg kan ikke bare la sjansene gå fra meg hele tiden. Så derfor er jeg i gang, og det føles veldig bra for meg. Flotte tilbakemeldinger varmer hjertet mitt så utrolig mye. Det gjør meg tryggere på eget valg, og jeg vet at dere liker stemmen min. Så herlig å endelig føle seg fri , og faktisk bare gjøre det som man alltid har ønsket og drømt om. Veien til å bli en artist, er ganske lang og usikker. Men jeg føler meg endelig klar får å gå noen flere steg i riktig retning. Etter sommeren, skal mine fire første låter spilles inn i studio her i Mandal. Jeg kan nesten ikke tro at det er sant!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg