Vi er et skikkelig bra team!

Wenche Larsen

God morgen!

Da var vi i gang med søndagen også, dere! Jammen går helgen veldig fort unna for oss alle sammen. Men jeg skal nyte de siste timene sammen med min kjære før han drar på jobb allerede nå i dag. Og jeg tenkte å skrive litt om ham og meg her i dagens første innlegg. For vi er et skikkelig godt team! Selv om han ikke er aktivt med på mine kanaler, så hjelper han meg masse. Og han er en så god støtte og samtalepartner. Den siste tiden har han gitt meg lysutstyr, og hjulpet meg til å få en fin plass å ta bilder.

Det er så herlig at han hjelper meg, og at vi sammen kan finne gode løsninger for min jobb. Det er ikke alle mannfolk som kunne tenkt seg å ha en kone som jobber som influencer. Men min mann har alltid vært en som heier på meg! Det er mange ting som han ikke har peiling på når det gjelder min jobb, men han forsøker likevel å engasjere seg, og spør meg ofte om hvordan det går. Dersom jeg står fast, så snakker vi om det. Og noen ganger hjelper han meg mer enn det han vet selv.

Å være sammen om dette prosjektet, har vært helt nødvendig. For jeg har ikke en vanlig jobb, og vi må tenke veldig langsiktig. Jeg har blitt flinkere til å diskutere ting med ham, og lytter mer til han nå. Vi ønsker begge to at jeg skal nå mine mål, og da vil jo familien også få det bedre. Kjærligheten vår holder meg veldig stabil, og jeg får leve i trygge rammer sammen med han. Jeg er evig takknemlig for at det ble oss to. Jeg føler meg så heldig til tross for alt annet som virkelig har vært vanskelig.

Jeg skal bruke tiden godt, og la jobben ligge de neste timene til han drar. For nå kommer der en ny uke hvor jeg er alene hjemme med ungene som vanlig. Det går fint, men jeg savner ham særlig om kveldene. Ha en fin søndag, og så prates vi igjen nå i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg