Vi er i gang!

Så kjekt å endelig komme i gang!

God kveld!

Vi har hatt en skikkelig aktiv lørdag her hjemme, og jeg har vært med i mange timer. Det var endelig på tide å komme i gang med et langsiktig oppussingsprosjekt i kjelleren vår! Nå har vi laget en fremdriftsplan, og tegnet et foreløpig bilde på hva vi ønsker å endre på. Nå er det et skikkelig grovkjeller rom, men alt skal endres til å bli et godt rom med plass til litt ulike løsninger. Det kommer til å ta sin tid, og vi har masse jobb foran oss. Men i dag startet vi for alvor med dette prosjektet!

Jeg har vært med å ryddet masse, og vi har sortert alt som var dette rommet. Tilhengeren er full med ting som skal kastes, og i tillegg så har jeg flyttet masse ved, fordi vi skal aller først lage en liten vedbod i dette rommet, og få plassert veden der med en gang. Så kan vi ta neste grep, og fortsette fremdriften. Jeg er så glad for å kunne bidra litt, selv om jeg vet at kroppen min kommer til å gi meg en reaksjon. Det føles veldig riktig for meg å være aktivt med i dette prosjektet, til tross for mine helsemessige utfordringer. Vi passer på hverandre, og jeg tar de oppgavene som jeg kan mestre på en god måte.

Gleder meg til å få både kontor, og treningsplass!

Der er så mange ting som jeg ikke kan, når det kommer til renovering og oppussing. Men jeg er heldig som får lov til å lære, og som kan få et fint resultat i en nyrenovert kjelleretasje. Vi aner ikke når vi er i mål, med vi skal jobbe så raskt som formen tilsier det. Blir nok også noen dugnader, hvor mannens kompiser hjelper med de tyngste oppgavene. Så får jeg heller ha kjøkkentjeneste den dagen. Vi finner gode løsninger, og jeg gleder meg sånn til dette blir ferdig! Da får jeg nemlig nytt kontor, treningsplass og litt garderobe i kjelleren. Jeg føler meg så heldig, og det skal bli godt å ha et sted hvor jeg kan “gå på jobb”!

Nå skal kvelden nytes med ekstra god samvittighet! For jammen har vi allerede kommet lenger enn det vi hadde planer om denne helgen. Tror vi begge er veldig ivrige, og gleder oss til å komme i gang. Ha en fin kveld, så snakkes vi her igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat(torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg