Vi har bodd i Mandal i 4 år!

I dag er det faktisk fire år siden jeg tok med meg ungene hit ned til min kjære i Mandal! Det er den aller beste beslutningen som jeg har tatt som voksen. For det endret livet vårt. Det var så deilig å komme seg vekk, og starte på nytt. Det var noe som jeg følte var helt nødvendig. Og tiden har vist oss at det var veldig riktig og viktig for oss alle sammen. Det handler om mange ting. Men vi trengte virkelig en ny start i fred og ro her i Mandal. Når man har hatt det svært vanskelig i altfor lang tid, så trenger man endring. For man må puste fritt, og få lov til  være seg selv. Det var så godt å komme hjem til huset her i Mandal den dagen for fire år siden.

Jeg husker den gode følelsen som jeg fikk da vi satt der om kvelden, og visste at nå skulle vi ikke bo mer i Egersund. Det føltes for meg som å endelig komme hjem. Jeg er så takknemlig for at livet gav meg en ny sjanse. Jeg har ikke ord for hvor stort det er for meg. Nå har vi bodd her i fire år, og det går veldig bra. Vi gjør alle sammen fremskritt, og tar en dag om gangen. Det hender at vi sliter litt iblant, men vi kommer oss gjennom det. For vi har det stille og rolig her hjemme. Det er mulig å få pratet om det som er vanskelig. Vi trenger ikke føle at alle kjenner oss. Det har vært ganske deilig å kunne senke ned skuldrene, og kose seg på handleturen.

Det er deilig å bo her i Mandal! Nå har vi gode venner her, og vi klarer oss veldig fint i hverdagen. Jeg føler at det var helt riktig å ta denne avgjørelsen sammen med min kjære mann for fire år siden. Vi måtte komme oss vekk, og da var vi heldig som hadde et hjem å flytte til. Vi voksne har det veldig fint sammen, og det er deilig å være gift! Ungene vokser til ,og det krever sitt. Men vi er sammen ,og vi har det bra. Vi er omringet av kjærlighet, omsorg og respekt. Det har vært så viktig for oss alle sammen. Jeg har ikke angret et eneste sekund på flyttingen. Det føles så utrolig lenge siden. Fire år har altså godt, og det skal bli så uendelig mange flere år her i Mandal!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg