VI HAR BRYLLUPSDAG!

God kveld!

I dag er det faktisk vår bryllupsdag. Vi har nå vært gift i 4 år, og de årene har virkelig gått kjapt unna. Deilig å se tilbake på den flotte sommerdagen, hvor vi endelig fikk bli mann og kone. I en liten kirke på Harkmark, med vår nærmeste familie tilstede. Været var så strålende, og laget en så fin ramme rundt festen vår. Bryllupsdagen var en stor milepæl for oss, og for ungene våre. Da ble alt mye tryggere for dem, og vi fortsatte jobben med å skape en trygg familiebase. Jeg minnes alle de sterke følelsene som var tilstede den dagen, og det ble en del gledestårer. Min far fulgte meg opp kirkegulvet, og ungene bar frem hver sin ring. Det ble akkurat så fint som vi ønsket, og så rolig som vi hadde drømt om. Feiringen av kjærligheten er så utrolig viktig for oss, og det var en så fin dag sammen med våre kjære. Herlig å se tilbake på den dagen, og bli så varm i hjertet med en gang. Blir helt rørt, bare jeg tenker på det.

Mye har endret seg siden den dagen. Men kjærligheten mellom oss to, er bare enda sterkere. For livet gir oss utfordringer, og vi takler dem sammen. Min mann er min aller beste venn. Og jeg er så takknemlig for at han ønsket å være kjæresten min. Selvsagt har vi våre utfordringer, og noen dager er hardere enn andre. Men vi kommuniserer veldig bra på de aller fleste områder, og da løser det seg på en god måte. Hverdagen er jo viktigst, og man må finne sin egen rytme og balanse. Nå skal vi være flinkere til å dyrke romantikken mellom oss to. For der har vært så mange andre oppgaver som har kommet før oss. Nå er det enklere å gi oss selv tid, og jeg gleder meg allerede til å vår date på lørdag. Jeg er heldig som har min mann her hjemme akkurat i dag, da der plutselig ble noen fridager for ham. Så vi skal ha en fin dag sammen, og pleie kjærligheten litt ekstra.

Takk for 4 flotte år! Jeg gleder meg så til å oppleve resten av livet sammen. Vi aner ikke hva som kommer, eller hvordan vi skal løse alt som skjer. Men vi skal gjøre det sammen som et par, og fortsette på den fine reisen vår!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg