Vi klarer mer enn vi tror!

Jeg har lært meg en veldig viktig ting i livet. Vi klarer mye mer enn det vi tror! Det har vist seg å stemme for min egen del veldig mange ganger. Når man egentlig ikke tror at vi orker mer, så finnes der som regel litt mer allikevel. Det er noe som jeg har lært meg på den harde måten. Når livet har vært på det verste, så har jeg likevel klart å komme meg videre. Noen ganger har det vært med svært lav hastighet. Men jeg har kommet meg videre likevel. Det er jeg stolt over. For det er ikke alltid like lett. Vi kommer alle sammen til å oppleve vanskelige perioder i livet. Da er det veldig godt å vite at man innehar mer krefter enn det som er synlig.

Kroppen vår er laget på en merkelig måte. Vi kan klare det meste, og vi reiser oss igjen mange ganger. Men jeg håper at Du klarer å stole på din egen styrke. For man kommer langt dersom man vil det nok. Jeg er sta, og det har reddet meg. For mine utfordringer har vært av det harde slaget. Jeg har vært helt nede for telling, men jeg klarer meg etter forholdene bra i hverdagen. Det trodde jeg ikke helt på da det stod på som verst. Hver meter virket som en mil. Men jeg har kommet meg gjennom mange etapper. Det har vært hardt og smertefullt. Men også veldig lærerikt. For jeg har sett hva som bor i meg ,og hva som egentlig er mulig. Jeg er glad for å leve, og jeg vil gjerne ha et så godt liv som mulig.

Ikke glem at Du er en fighter! Når motgangen kommer, så må Du være villig til å kjempe. Ta små steg om gangen, og nyt de gode øyeblikkene underveis. Livet inneholder alltid godt og vondt. Vi kan ikke regne med at livet skal være en dans på roser. Sånn er vi ikke skrudd sammen, og samfunnet krever ting fra oss. Jeg har troen på mennesket. Dersom man våger å bruke de kreftene som ligger der. Da kan man reise seg igjen etter store fall. Det handler om hvordan man velger å tenke. Jeg måtte få hjelp til å se lyset i tunnelen. Det hender enda at jeg faller sammen i mismot. Men jeg kommer meg videre. For jeg vil leve et godt liv sammen med mine nærmeste. Heldigvis inneholder livet mange nyanser. Det er spennende å leve selv om det virker håpløst iblant!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg