Vi må splittes!

Nå har min kjære hatt en lang juleferie, og drar nok av sted på jobb igjen om få dager. Da kommer hverdagen virkelig tilbake, og jeg vet at han også gleder seg til å komme i gang igjen. Vi er nemlig ikke vant til å være hjemme begge to i ukedagene, så det har til tider vært litt utfordrende for begge to. Men vi har klart oss veldig fint, fordi vi har snakket om dette både i forkant og underveis. Vi har gitt hverandre rom til å gjøre det man skal eller vil. Det kan ikke nytte for oss å bare sitte stille, og se på hverandre i flere uker. Nei, vi har delt oss. Og jeg setter så stor pris på hans romslighet og raushet.

I et forhold, så er kommunikasjon veldig viktig. Og vi er heldigvis flinke til å prate masse om ulike ting. De siste årene så har vi virkelig hatt bruk for det dype vennskapet , og store mengder kjærlighet som er mellom oss. For vi har hatt egne utfordringer, pluss at ungene har virkelig hatt behov for oss. Vi ble faktisk enige i fra dag en, om at vi skulle snakke sammen. Bruke tid på å finne løsninger. Få vekk de negative tankene sammen, og ikke legge oss som uvenner. Det er jeg glad for. Og sannheten er at vi diskuterer en del, men krangler svært sjelden. Og dersom vi blir litt vonde mot hverandre, så klarer ingen av oss å holde på lenge.

Det ender alltid opp med at vi fikser det kjapt og greit. Jeg har aldri snakket så masse med en mann før, og det er noe som virkelig betyr masse for meg. Selv om han er på jobb i ukene, så når jeg ham på telefon nesten alltid. Og vi snakkes hver eneste dag når han er på jobb. Flere ganger til dagen, dersom vi trenger det. Nå har vi nok begge kjent på at ferien har vart lenge nok. For vi kjenner på trangen til å ha alenetid, og komme skikkelig i gang med hverdagen igjen. Det kommer til å bli rart når han drar, og veldig tomt i den store sengen vår. Ingen som kan holde rundt meg, eller roe meg ned når marerittene herjer med meg. Men sånn er jo livet vårt.

Vi er heldige som har kjærligheten sammen, og det fungerer fint mellom oss. Årene går virkelig fort, og vi har vært sammen i mange år allerede. Livet kommer seg, og vi har det bedre. Men fortsatt må vi komme oss gjennom en hard hverdag, og støtte hverandre videre. Det kommer vi garantert til å klare!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg