Vi må tørre å se oss i speilet!

Alle sammen gjør feil iblant. Det er bare sånn livet er. Men vi må våge å se oss selv i speilet, og erkjenne situasjonen slik som den er. Jeg har mange ganger følt på det å ikke strekke til eller å feile. Det er ikke en god følelse i det hele tatt. Men vi kommer ikke gjennom livet uten å oppleve dette gjentatte ganger. Skal man da bare fortrenge det, eller skal man ta et oppgjør med seg selv? Jeg var helt nødt til å endre livet mitt drastisk. Og det kommer man ikke gjennom helt feilfritt. Men jeg vet det , og jeg erkjenner det. Da har jeg nemlig mulighet til å endre meg.

Se på Deg selv, og ta et oppgjør med eget liv! Ta tak i de tingene som ikke fungerer så bra, og ta en ting om gangen. For noen så vil dette gå ganske greit, mens andre kommer til å slite. For vi er ulike mennesker, og reagerer forskjellig. Men jeg tror at det er viktig å se på seg selv iblant. Trenger Du å justere livet litt? Det har Du mulighet til, og det kommer til å bli bedre etter en stund. Vi må våge å rette fokuset på oss selv, og jobbe med våre ting. For man kan ikke bruke energien på å forandre andre. Noen ganger er det Du som er på feil kurs.

Vi har så uendelig mange muligheter! Så ikke la gammel dritt stoppe Deg. Ta grep, og se Deg selv i speilet. Etter hvert som Du jobber, så vil Du bli mer fornøyd med eget liv og speilbilde. For vi trenger å jobbe med oss selv underveis i livet! Jeg har vært gjennom veldig mange prosesser de siste årene, og det har endret meg som person. Men jeg liker meg selv mye bedre nå. Det har vært hardt, men jeg mener at det er verd det. For nå kan jeg faktisk se meg selv i speilet, og være ganske fornøyd!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg