VI NYTER STILLHETEN!

God kveld!

Nå er jeg så glad, sliten og fornøyd. Vi har hatt en kjempefin dag sammen med nær familie. Bursdagen er vel overstått, og det gikk knirkefritt med alt sammen. Jeg hadde litt utfordringer med angst i formiddag, men heldigvis slapp det taket. Og jeg klarte å ha en fin dag med mine kjære rundt meg. Nydelig sommervær, så gjestene kunne være litt på terrassen også.

Feiringen ble akkurat så rolig og avbalansert som min mann ønsket seg. Da er alle glade og fornøyde. Kjøkkenet er ryddig, og stuen er tilbake til normalen igjen. Jeg har fått hvilt meg litt på sofaen etter selskap, og har en god følelse etter helgen. Det har vært koselig å ga mine foreldre her i Mandal hele helgen. De har  sovet godt på Mandal hotell, og vært sammen med oss ellers.

I kveld skal vi slappe av, og være fornøyd med dagens innsats. Takknemlig for at familien stiller opp, og at stemningen var god. Må ærlig innrømme at stillheten etter et selskap, er skikkelig deilig!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg