Vi skal nyte førjulstiden!

God kveld!

Første søndag i advent er snart over, og vi er for alvor kommet i gang med desember 2019. Og jeg har hatt en så fin start på årets julemåned. Takknemlig for det livet som jeg har her i Mandal, og dette året skal jeg kose meg i adventstiden. Nå er det endelig rom for å kunne kose seg, og faktisk bare fokusere på det som er kjekt med jule. Dette året gleder meg jeg veldig til å forberede julen, og kreativiteten er på plass. Første luke i julekalenderen min på Youtube er ute, og den fikk så god mottagelse. Det er så kjekt å se! Det inspirerer meg til å jobbe videre med dette prosjektet.

Vi snakket om det her hjemme i dag. Det er på tide å ha et positivt fokus når det kommer til julen. Og ikke bare se på det som stress og kav. De siste årene så har vi vært slitne, og ikke hatt mulighet til å kose oss skikkelig i julen. Men ungene har det bra, og vi har kommet oss lenger i mange prosesser nå. Det bærer hjemmet vårt preg av, og vi koser oss på en bedre måte nå. Flere brikker har kommet på plass i mitt private puslespill, og jeg har det veldig bra. Så nå skal vi snart fylle dette huset med deilig bakelukt, og jeg skal teste meg selv på kjøkkenet.

Jeg sitter her med en god følelse i kropp og sjel. Det er godt å kunne se lyst på fremtiden, og være i god balanse. Små ting som kanskje ikke dere legger merke til, men som utgjør en stor forskjell for oss fire. Det er ikke så enkelt å forklare det, men jeg føler at vi nå kan unne oss litt mer førjulskos her i heimen. Det blir noen fine uker, og jeg gleder meg til å komme i gang!

Klem fra Wenche

Hyggelig om du vi nominere meg til Vixen Influencer Award!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg