Viktige brikker er på plass!

Livet består av ulike faser, og mange ting endrer seg veldig i løpet av livet. Der skjer alltid noe som man ikke forventet, og vi kommer oss gjennom prøvelser. Jeg har jo stått i mange prosesser over lang tid, og da kan man fort miste motet underveis. For det virker noen ganger så umulig å se løsningen. Men så kommer den jo til slutt likevel. Nå har jeg endelig fått ganske mange personlige brikker på plass. Og jeg kjenner at det gir meg enda mer ro og energi!

Det er så tilfredsstillende når alt ordner seg på best mulig måte. Da kan man omfavne hverdagen på en helt annen måte, og jeg elsker det! Nå kan jeg endelig se fremover på enda flere plan, og det gjør meg ekstra sulten på å nå mine målsettinger. Tålmodighet lønner seg i lengden, og jeg er skikkelig stolt over livet mitt akkurat her og nå. Staheten min kommer veldig godt med, og den fører meg endelig videre i livet. Jeg liker å se fremover, og fokusere på nye ting.

Når man lukker en dør, så kan man åpne en annen. Det gleder jeg meg over, og jeg våger å satse på egen karriere. Sosiale kanaler og blogg blir hovedprioritet sammen med musikken. Herlighet så heldig jeg er som kan få jobbe videre med drømmene mine hver eneste dag! Har du følt det sånn noen ganger? Er du i ferd med å finne din vei videre i livet? I så fall så tror jeg at du kanskje kjenner på en glede og lettelse du også. Jo flere brikker som faller på plass, dess mer kan jeg sette på planen i fremtiden.

Hvis du føler at du sitter helt fast i noe negativt, så aldri gi opp deg selv! Løsningen kan komme når som helst, men du må være villig til å jobbe underveis. Man må aldri gi opp! For når man endelig kommer dit man vil, så glemmer man det harde slitet som har vært. Jeg føler meg lettere enn på lenge, og det gjør meg frimodig og klar for nye eventyr! Blir du med?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg