Vil Du følge WeLG Foredrag på Youtube?

Reklame | Reklame for eget firma.

Jeg har min egen Youtube kanal som heter WeLG Foredrag. Der viser jeg mange sider av meg selv. Jeg tar Dere med i min hverdag, og viser glimt fra mine aktiviteter. Jeg vil veldig gjerne ha flere abonnenter, og blir veldig glad dersom Du vil følge meg der. På min kanal finner Du vlogger, mote, sminke, unboxing, first impressions, trening, fredagspraten og musikk.  Jeg koser meg når jeg lager videoer, og jeg publiserer fem ganger i uken. Jeg har fri lørdag og søndag på Youtube. Det er jeg som gjør hele jobben. Jeg har ideen, produserer, redigerer og publiserer selv. Det er ekstra kjekt når jeg ser at Dere liker videoen veldig godt!

Det er utrolig spennende å ha min egen kanal! Jeg har blitt mye tryggere foran kameraet i løpet av disse månedene. Det er kjekt å kunne vise frem flere sider av meg selv. Jeg vet jo at ikke alle synes at dette er så riktig av meg. Men jeg har støtte i familien min, og jeg gleder meg til å fortsette med dette fremover. Jeg er ikke et A4 menneske, og jeg elsker å formidle. Da er Youtube helt perfekt for meg! Jeg er veldig klar til å produsere masse kjekt i tiden som kommer. Det hender jo at jeg må ut av komfort sonen min , men det har jeg bare godt av. Jeg kommer til å fortsette så lenge jeg synes det er kjekt, og vi enige om det her hjemme.

Så dersom Du vil bli enda bedre kjent med meg, så er det lurt å følge meg på Youtube! Jeg viser ganske mye av min hverdag der, og jeg deler mine interesser for mote og sminke. Det er veldig kjekt når jeg tester nye produkter, og når jeg viser nye klær. Jeg har mine grenser når det kommer til Youtube, og verken barn eller ektemann er med i videoene. Det er et meget bevisst valg fra min side, og sånn har det alltid vært. Husk at det er helt gratis å være abonnent på Youtube! Del svært gjerne videoene mine videre! Da er Du med på å hjelpe meg videre! Jeg gleder meg til å fortsette min reise på bloggen og Youtube! Jeg har nok ikke valgt det mest tradisjonelle yrket mitt. Men dette skal fungere fint for meg i fremtiden. Jeg har en vei å gå, og jeg må jobbe iherdig for å nå mine mål!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg