Vita og Wanda i militæret!

Jeg gleder meg til å se på tv lørdag kveld. Selv om årets sesong av Hver gang vi møtes er over. Men det er nemlig premiere på et nytt program, som heter Kompani Lauritzen! Jeg elsker alltid programmene til Dag Otto og Kristian. Nå har de fått med seg en haug med kjendiser på militærleir, og det kan jo ikke bli annet en morsomt. Spesielt gleder jeg meg til å se Vita og Wanda pine seg gjennom disse angrepene, mens de blir brølt på av befalene. Jeg er gleder meg så til å se hvordan alle sammen takler å bli kommandert, bo på fellesrom, være ute i naturen med lite mat. Dette kommer til å bli skikkelig gøy, og jeg er glad det ikke er jeg som deltar.

For meg så er det viktig å kunne le masse, og jeg har ofte kost meg når Dag Otto og Kristian skal gjennomføre ting. Nå skal de jo i tillegg hanskes med en hel gjeng, og dette kan fort gå til hodet på Dag Otto. Han vil jo være i sitt ess, da han har vært masse i militæret. Den herlige gjengen som har sagt ja til dette, visste nok ikke mye om hva de egentlig gikk til. Så der kan nok bli noen artige episoder, og jeg kan se for meg at der kan bli noen hissige øyeblikk på tv skjermen. Jeg skal i hvert fall kose meg med programmet på lørdagskveldene fremover. Gøy at de lager noe helt annerledes enn før, og at de faktisk våger å strekke strikken så langt.

Nå håper jeg bare at programmet innfrir mine forhåpninger. Men med den gjengen som er med, så vil der automatisk komme komiske øyeblikk. Det er så herlig når kjente mennesker våger å drite seg ut på tv. Kan ikke noe for det, men jeg digger det alltid!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg